مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم)

دید کلی :

مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم) در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات کامل :

مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم) در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد

2-1 علاقه مندی مشتریان

مشتری كسی است كه سازمان ها و شركت ها مایل هستند با ارزشهایی كه می آفرینند بر رفتار وی تأثیر گذارند (ضیایی و زیویار، 1391).

علاقه مندی: علاقه مندی از درک متفاوت ما بین انتظارات مشتری و عملکرد واقعی محصول یا سازمان حاصل می شود (کاووسی،  سقایی، 1384: 6).

علاقه مندی مشتری در نتیجه ادراک مشتری طی یک معامله یا رابطه ارزشی است به طوری که قیمت مساوی است با نسبت کیفیت خدمات انجام شده به قیمت و هزینه های مشتری (هالول، 1996: 20).

 . Hallowell

بخشی از پیشینه تحقیق :

محمدپور زرندی و نجفی (1391) تحقیقی تحت عنوان بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر علاقه مندی مشتریان انجام دادند. با توجه به گرایش استفاده از خدمات بانكداری الكترونیكی به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد آن و حضور بانك، جهت نقل و انتقال منابع مالی، بانكداری الكترونیك را به عنوان بخش تفكیك ناپذیر تجارت الكترونیك و دارای نقش اساسی در اجرای آن نموده است و از طرف دیگر …………………………..

جی چی و گرسوی (2009) در تحقیقی به بررسی رابطه میان علاقه کارکنان، علاقه مشتریان و عملکرد سازمانی(یک مطالعه تجربی) پرداختند. در نتیجه این تحقیق مشخص شد که قابلیت اعتبار و جایگاه در بازار محرک‌های نسبتا مثبت، علاقه مندی کارمندان از طریق علاقه مشتری بر عملکرد سازمانی را تایید کرد.

فهرست مطالب :

2-1 علاقه مندی مشتریان

2-2- انتظارات مشتریان از بانک

2-3- خصوصیات فیزیکی شعبه

2-4- خدمات بانکی ارایه شده

2-5- نحوه ارتباط کارکنان

2-6- تبلیغات و آموزش

2-7- مطالعات وتحقیقات انجام شده در داخل کشور پیرامون میزان علاقه مندی

2-8- مطالعات و تحقیقات انجام شده در خارج کشور پیرامون میزان علاقه مندی

منابع فارسی

منابع و ماخذ لاتین:

قیمت : 11500 تومان

پرداخت آنلاین و دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *